13 333 Работно време: 24/7

                                       

ИутеКредит Македонија

Кои се условите за аплицирање?

Може да аплицираат сите државјани на Македонија со возраст од 18-75 години, со валидна лична карта или пасош и трансакциска сметка.

Кредитите се одобруваат на лица кои се вработени, пензионери или се невработени лица кои имаат редовен месечен прилив на средства за што треба да приложат извод од банка за последните 3 месеци.

Додаток за трето дете или постојана парична помош од државата не се смета како важечки прилив или како дополнителен месечен прилив.

Кои документи се потребни за кредит?
За разгледување на барањето за кредит треба да доставите само валидна лична карта или пасош. Пожелно е да го знаете и бројот на вашата здравствена картичка, кој е наведен и во вашата здравствена легитимација.
Какви кредити нудите?

Имаме кеш кредити и наменски кредити за лица од 18 до 75 години.

Кеш кредити – ги исплаќаме на трансакциска сметка или на наша Mastercard картичка:

  • ФФФ: износ од 3.000 до 30.000 денари, рок на отплата 1 рата, колку земаш толку враќаш (за нови клиенти)
  • Бејзик: износ од 3.000 до 40.000 денари, рок на отплата од 1 до 12 рати (за нови клиенти)
  • Фидел: износ од 3.000 до 70.000 денари, рок на отплата од 1 до 18 рати (за постоечки лојални клиенти)
  • Фидел XL: износ од 3.000 до 100.000 денари, рок на отплата од 1 до 24 рати (за постоечки лојални клиенти)
  • Фидел XL Екстра: износ од 3.000 до 150.000 денари, рок на отплата од 12 до 36 рати (за постоечки лојални клиенти)

Наменски кредити – кај нашите партнери земате конкретен производ (мобилен, велосипед, апарати за домаќинство, стоматолошки услуги, итн.), кај нас плаќате рати:

  • Износ од 3.000 до 120.000 денари
  • Рок на отплата од 1 до 36 рати

Автомобилски кредит – за половни или нови возила, мотори, комбиња до 3.5 тони:

  • Износ од 30.000 до 1.000.000 денари
  • Рок на отплата од 3 до 60 рати
Како да аплицирам за кредит?

Може да аплицирате:

  • на нашата веб страна на следниот линк https://iutecredit.mk/application/
  • во нашите експозитури во:
    • Скопје – бул. Партизански Одреди бр.14А-4
    • Скопје – ул. 1732 бр.4, Комплекс Парк Резиденс
    • Тетово – ул. Маршал Тито бр.58
    • Куманово – ул. Маршал Тито бр.1
    • Битола – ул. Никола Тесла бр.51
    • Струмица – ул. Благој Мучето бр.1
    • Штип – ул. Ванчо Прке бр.1, локал 11
  • кај нашите трговски партнери, кои можете да ги видите на следниот линк https://iutecredit.mk/partners/ и со кои имаме склучено договор за соработка
За колку време ќе добијам одговор по аплицирањето за кредит?
Одговор по апликација за кредит се добива максимум во рок од 20 минути, во рамките на нашето работно време, секој работен ден од 08:00-22:00, сабота од 08:00-22:00, недела и празници од 09:00-20:00 часот.
Како да го потпишам договорот за кредит?

Договорот за кредит може да се потпише:

  • електронски, со внесување на единствен СМС код директно на веб страната, по добиени инструкции на е-меил (согласно Законот за податоци во електронски облик и електронски потпис)
  • во нашите експозитури во:
    • Скопје – бул.Партизански Одреди бр.14А-4
    • Скопје – ул. 1732 бр.4, Комплекс Парк Резиденс
    • Тетово – ул. Маршал Тито бр.58
    • Куманово – ул. Маршал Тито бр.1
    • Битола – ул. Никола Тесла бр.51
    • Струмица – ул. Благој Мучето бр.1
    • Штип – ул. Ванчо Прке бр.1, локал 11
  • за наменски кредит кај нашите трговски партнери https://iutecredit.mk/partners/ со кои имаме склучено договор за соработка
За колку време ќе ги имам средствата?

За 10 минути при исплата на нашата Mastercard картичка.

За 30 минути при исплата на банкарска сметка по одобрување на кредитот, или неколку дена што зависи од банката во која е вашата сметка и времето во кое аплицирате за кредитот.

Како и каде да платам рата?

Датумот кога треба да платите, бројот на кредит и сметките се наведени:

  • на картончето кое ви го даваме при потпишување на договор во експозитура или кај трговски партнер,
  • во смс пораката со која ве известуваме дека кредитот е одобрен, при аплицирање на веб

На уплатницата задолжитено во цел на дознака наведете го бројот на кредитот (со 5 или 6 цифри) за кој плаќате и ЕМБГ на корисникот на кредит.

На следниве банкарски сметки може да ги платите вашите доспеани обврски:

  • Комерцијална Банка 300000004121566
  • Стопанска Банка АД Скопје 200003209385836
  • Пошта на сметка на Еуростандард банка 370001200233796
  • Еуростандард Банка 370001200233796
  • Уни Банка 240010110632845
  • НЛБ Банка 210072212900307
Како да го дознаам бројот на мојот кредит?

Бројот на кредит е содржан во:

– насловот од договорот за кредит кој сте го потпишале во експозитура, кај партнерите или сте го добиле на е-маил ако сте го потпишале со СМС

– секоја СМС порака со која ве известуваме дека:

o   кредитот ви е одобрен или

o   ви доспева рата за плаќање

Дали можам да направам предвремена отплата на кредитот?

Да, може да го вратите кредитот и предвремено во било кој момент.

За да ви ги појасниме деталите за предвремената отплата контактирајте нѐ:

– Телефонски на 13 333

– Преку е-маил на: info@iutecredit.mk

– Во некоја од нашите експoзитури во:

  • Скопје – бул. Партизански Одреди бр.14А-4
  • Скопје – ул. 1732 бр.4, Комплекс Парк Резиденс
  • Тетово – ул. Маршал Тито бр.58
  • Куманово – ул. Маршал Тито бр.1
  • Битола – ул. Никола Тесла бр.51
  • Струмица – ул. Благој Мучето бр.1
  • Штип – ул. Ванчо Прке бр.1, локал 11
Дали можам да ја одложам уплатата на месечната рата?

Може да го одложите плаќањето на рата за дополнителни 17 дена, со еднoкратен надомест од 300 денари.

Овој износ од 300 денари станува дел од рата и мора да се плати со ратата која се одложува.

За да направите одложување контактирајте нѐ:

– Телефонски на 13 333

– Преку е-маил на: info@iutecredit.mk

– Во некоја од нашите експoзитури во:

  • Скопје – бул. Партизански Одреди бр.14А-4
  • Скопје – ул. 1732 бр.4, Комплекс Парк Резиденс

  • Тетово – ул. Маршал Тито бр.58

  • Куманово – ул. Маршал Тито бр.1

  • Битола – ул. Никола Тесла бр.51

  • Струмица – ул. Благој Мучето бр.1

  • Штип – ул. Ванчо Прке бр.1, локал 11

Како можам да ја проверам состојбата на кредитот?

Во секое време може да имате увид во износот на ратата, датумот кога треба да платите и состојбата на секој ваш кредит со Мој Иуте кој е достапен на нашата веб страница: https://iutecredit.mk/pay-mk/.

Кликнете на  и внесете го датумот на раѓање и бројот на вашиот кредит за пристап кон податоците.

Кога ќе можам да земам нов кредит?

По исплата на секој кредит може веднаш да се земе нов кредит.

Може да се земат кеш и наменски кредити (кај нашите партнери низ цела Македонија).

Секој клиент може да има максимум 2 активни кредити во исто време.

Паралелно со кеш кредитите може да аплицирате и за наменски кредит кај некој од нашите партнери до 120.000 денари.

Паралелно со еден активен кредит може да се земе помошен кредит Comfort до 10.000 денари.

Со веќе постоечки кредит може да се побара повисока сума со што се прави рефинансирање за поголема сума:

– Од Basic по редовна исплата на 4 месечни рати може да се аплицира за рефинансирање со нов кредит Fidel до 70.000 денари.

– Од Fidel по редовна исплата на 6 месечни рати може да се аплицира за рефинансирање со нов кредит Fidel XL до 100.000 денари.

– Од Fidel XL по редовна исплата на 6 месечни рати може да се аплицира за рефинансирање со нов кредит Fidel XL Екстра до 150.000 денари.

Како да знам дека ми е платена ратата и дали мојот кредит е затворен?

Во секое време може да проверите дали вашиот кредит е затворен со Мој Иуте кој е достапен на нашата веб страница: https://iutecredit.mk/pay-mk/.

Кликнете на  и внесете го датумот на раѓање и бројот на вашиот кредит за пристап кон податоците. Доколку кредитот е затворен во сите полиња стои 0 (нула).

Каде се наоѓаат експозитурите и кога работат?

На следниов линк се адресите и локациите на експозитурите, како и работното време на секоја од нив https://iutecredit.mk/contact/

За што можам да ја користам MasterCard картичката на ИутеКредит?

Со MasterCard картичка во секое време може:

– да повлекувате готовина на сите банкомати во земјава и странство

– без провизија да вршите плаќање онлајн или на сите ПОС терминали во земјава и странство:

  • во супермаркети, бензински станици, бутици, продавници, ресторани, кафичи, фризерски и козметички салони, градинки, училишта, туристички агенции, итн.
  • плаќање на сите режиски трошоци, на пример ЕВН, Водовод, Телеком, ВИП, итн.
  • хотели во Македонија и странство
  • страници за групни попусти, карти за концерти, веб шопинг и плаќање сметки
  • нарачки и плаќање на интернет (пример: Ali Express, Amazon, Ali Baba, Booking, Wizz Air, Ebay, etc.)
Како да аплицирам за ИутеКредит MasterCard?

MasterCard картичката можете да ја добиете со секоја одобрена апликација за кредит.

Картичката треба да се подигне физички во некоја од нашите експoзитури:

  • Скопје, бул. Партизански Одреди бр.14А-4
  • Скопје, ул. 1732 бр.4, Комплекс Парк Резиденс
  • Тетово, ул. Маршал Тито бр. 58
  • Куманово, ул. Маршал Тито бр.1
  • Битола, ул. Никола Тесла бр.51
  • Струмица, ул. Благој Мучето бр.1
  • Штип, ул. Ванчо Прке бр.1, локал 11
Кој е мојот PIN за картичката?

Со MasterCard картичката добивате и плик во кој имате лист со детални инструкции како да постапувате со вашиот PIN.

На десниот агол се наоѓа фолија, која треба да се одлепи и да се приближи до бела површина. Веднаш ќе се прикажат 4 бројки – кои се вашиот PIN.

Внимавајте да не го загубите бидејќи не постои можност за промена на вашиот PIN.

Како да ја проверам состојбата на MasterCard картичката?

Проверка на вашата состојба на картичка можете да направите со повик на 13 333, 02 3149 991.

Зошто не можам да повлечам средства од банкомат?

Има две можности зошто вашата транскација не се рализира:

– банкоматот да нема доволно средства за сумата која ја барате, обидете се на друг најблизок банкомат.

– сте побарале повисока сума која ја немате на располагање*

 

*со секоја сума која сакате да ја земете, се пресметува и задржува 2% провизија. На пример: ако имате на картичката 10.000 денари, може да извадите 9.800 денари, 200 денари се 2% провизија. Препорачуваме да го имате ова во предвид при повлекување готовина од банкомат.

Банкоматот ми ја задржа картичката. Како да ја добијам назад?

Доколку го погрешите вашиот PIN 3 пати, банкоматот ќе ја задржи вашата картичка. Во овој случај веднаш контактирајте нѐ на 13 333 или 02 3149 991 и советникот за клиенти кој ќе ви даде инстукции како да ја добиете картичката назад.

Мојата картичка е украдена/ загубена. Што да правам?

Во случај на загубена/украдена картичка, итно побарајте нѐ на 13 333, 02 3149 991 со цел привремено да ја блокираме вашата картичка за да ги заштитиме вашите средства од евентуална злоупотреба.

Доколку картичката се пронајде, побарајте нѐ и ќе ја одблокираме картичката. Доколку во рок од 30 дена не се јавите за да се одлогира картичката, блокирањето станува перманентно и ќе мора да добиете нова картичка на која ќе се префрлат остатокот од вашите расположливи средства.

Може ли да го сменам датумот за плаќање на ратата?

Датумот на плаќање не може да се смени. Секогаш е на истиот датум секој месец, за да можете да го испланирате месечниот буџет.

Во случај да имате активен кредит за кој доцните со плаќање, може да побарате нов договор за реструктуирање на тој кредит во нашите експозитури или на телефон 13 333.

Ако вашиот договор е раскинат и не можете да ги платите ратите и пеналите за кредитот, нашиот тим е на располагање да ви понуди нов реструктуриран кредит под посебни услови и за овој кредит може да закажете консултација на 02 3149 993.

Каде да се обратам ако имам барање или поплака?

Доколку имате барање или поплака ви стоиме на располагање:

  • во нашите 7 експозитури во Скопје, Куманово, Тетово, Битола, Струмица и Штип
  • на нашиот контакт број 13 333
  • на е-маил: info@iutecredit.mk
Што ќе се случи ако доцнам со плаќање на ратите?

Во ваш најдобар интерес е да не го одложувате плаќањето на ратите и да не доцните, бидејќи се изложувате на дополнителни трошоци.

Доколку доцните со плаќање на ратите, како што е наведено во член 5 во вашиот договор, во зависност од деновите на задоцнување ќе ви бидат пресметани: камата за доцнење (0,03% на ден), СМС-и за известување за доцнења (300 ден.), писмени опомени кои ќе пристигнат на вашата домашна адреса (износи од 900, 1200, 1500 или 4800 ден.).