13 333 Работно време: 24/7

COVID-19

ИутеКредит го промени начинот на работење за време на вонредната состојба поврзана со пандемијата на коронависурсот COVID-19.
Со цел да излеземе во пресрет на вашите потреби и прашања кои ги имате во врска со новонастанатата ситуација, ве охрабруваме да ги користите дигиталните канали за аплицирање и комуникација.
Одговорите на најчестите прашања поврзани со работењето на ИутеКредит во овој период ги сумиравме во оваа листа:

Дали вонредната состојба го менува начинот на работење на ИутеКредит?

Да, работењето на ИутеКредит е адаптирано согласно новонастанатата ситуација со пандемијата на COVID-19, како и препорачаните мерки за заштита од истата. Согласно тоа, променето е работното време на експозитурите (понеделник до петок од 08:00 до 15:00 часот, додека сабота, недела и државни празници се неработни) со цел заштита на клиентите и вработените истовремено. Сите услуги остануваат достапни 24/7 преку дигиталните канали (веб сајт, социјални мрежи и е-меил) како и телефонски на бројот 13 333, како најбрз, најкомфорен и НАЈБЕЗБЕДЕН начин на услужување.

Како можам да се заштитам и да ги користам услугите на ИутеКредит од дома?
Преку веб сајтот на ИутеКредит можете да ги извршите следните активности од вашиот дом, без непотребно изложување на контакт со други лица:
  • да поднесете апликација за кредит комплетно онлајн на https://iutecredit.mk/
  • да ја проверите и состојбата на вашиот кредит и роковите за уплата во делот на сајтот ‘Мој Иуте’ (https://iutecredit.mk/pay-mk/) внесувајќи ги само бројот на договор и датумот на раѓање
  • да побарате одговор на вашите прашања во комплетната листа на често поставувани прашања и одговори https://iutecredit.mk/about/faq/
  • да се информирате за сите промени во работењето на ИутеКредит преку делот Новости на веб сајтот: https://iutecredit.mk/news/

За сите други информации можете да се јавите на 13 333, да испратите е-меил на info@iutecredit.mk или да пишете на профилите на ИутеКредит на социјалните мрежи Facebook и Instagram.

Дали и како може да се аплицира за кредит додека трае пандемијата на COVID-19?

Да, може да се аплицира за кредит и за време на пандемијата на COVID-19. Процедурата, времето на одобрување и потребната документација се исти како и регуларно. Потребен е само документ за лична идентификација (лична карта или пасош), а пожелно е да го знаете и бројот на вашата здравствена картичка, кој е наведен и во вашата здравствена легитимација.

Како најбезбедно може да се аплицира за кредит?

Со цел намалување директен контакт со други луѓе како примарна мерка за заштита од коронавирусот, најбезбедно може да се аплицира за кредит онлајн на веб сајтот на ИутеКредит https://iutecredit.mk/. Аплицирањето се врши едноставно со избирање на потребниот износ на кредит и пополнување на основните лични податоци. По одобрување, потпишувањето на договорот се врши истот така онлајн, а парите се префрлаат директно на вашата трансакциска сметка во банка или на IuteCredit Mastercard картичка.

Дали може да се уплати рата директно во ИутеКредит за да не се чека ред во банка?

Не, во ИутеКредит не може да се врши уплата на рати. Уплатата се врши на некоја од сметките во следните банки:

  • НЛБ Банка – 210-0722129003-07
  • Комерцијална Банка – 300-0000041215-66
  • Стопанска Банка Скопје – 200-0032093858-36
  • Еуростандард Банка – 370-0012002337-96
  • Уни Банка – 240-0101106328- 45

Со цел избегнување на можните гужви во некои од предвидените банки за уплата, ве советуваме да ги користите услугите за електронско или мобилно банкарство на вашата банка.

Дали за време на вонредната состојба ќе работат експозитурите на ИутеКредит и до колку часот?

Да, експозитурите на ИутеКредит работат од понеделник до петок од 08 до 15 часот.

Ви препорачуваме доколку немате неопходна потреба за посета на нашите експозитури истата да ја одложите и да побарате поддршка телефонски на бројот 13 333, е-меил info@iutecredit.mk или на социјалните мрежи Facebook и Instagram. Нашите советници за клиенти се достапни 24/7 и ќе бидете услужени веднаш.

Кои активности може да се направат исклучиво во експозитура?

Она што не може да се направи на друг начин освен со директна посета на експозитурите на ИутеКредит е издавање на Mastercard картичка. При посета на експозитурите на ИутеКредит, ве замолуваме да ги почитувате препорачаните мерки за заштита, како носење заштитна маска и ракавици, користење на средство за дезинфекција, како и држење на физичко растојание од минимум еден метар.

Која е актуелната понуда на кредити?

Сите нови клиенти може да аплицираат за кеш кредит во износ од 3 000 до 10 000 денари, додека максималната сума за кеш кредит за веќе постоечки корисници e до 30 000 денари.

Покрај кеш кредит, ИутеКредит нуди и наменски кредит за купување производи и услуги на рати во износ од 3 000 до 30 000 денари, со поднесување апликација директно во продажните салони на своите трговски партнери. Целата листа на трговски партнери може да се погледне тука: https://iutecredit.mk/partners/

Дали и како може да се плати рата за кредит онлајн?

Да, уплата на рата онлајн може да се изврши доколку ги користите услугите за електронско или мобилно банкарство на вашата банка. При најава на вашиот профил за електронско или мобилно банкарство пополнете ја електронски уплатницата на следниот начин: https://iutecredit.mk/informacii-za-plakanje/

Дали важи одложување на плаќање на ратите за три месеци?

Имате 2 опции за плаќање:

Опција 1: Да продолжите да плаќате како и до сега без промени и продолжување на договорот, и по неколку месеци да земете нов кредит, дури и со повисока сума. Ова е поисплатлива опција според нас.

Опција 2: Да плаќате април, мај и јуни минимум 30% од вашата рата, останатиот дел 70% од ратите се пресметува во останатите рати, со што ратите ќе ви бидат многу повисоки од сегашните и ви се продолжува договорот за 3 месеци, со самото тоа тоа ако сакате нов кредит со повисока сума по неколку месеци нема да имате таква можност. Сметаме дека ова е понеисплатлива опција на подолг рок.

Опција за одложување, односно неплаќање на рати нема. 

Дали ќе се отпишат долгови како резултат на вонредната состојба?

Поради вонредната состојба со пандемијата НЕМА отпишување на долгови. ИутеКредит на 09.04.2020 објави понуда за промена на условите која може да ја видите на нашата веб страна на следниот ЛИНК

Како може да се контактира ИутеКредит за други прашања?

Доколку не најдовте одговор на вашите прашања:

  • проверете ја комплетната листа на често поставувани прашања на https://iutecredit.mk/about/faq/ 
  • контактирајте нè на телефонскиот број 13 333
  • испратете го вашето прашање преку електронска пошта на адресата info@iutecredit.mk
  • поставете го прашањето во порака на профилите на ИутеКредит на социјалните мрежи Facebook и Instagram. Кредитните референти и центарот за поддршка на клиенти се достапни 24/7 и спремни да одговорат на вашите прашања.


ПРАШАЊА ЗА ПОНУДАТА ЗА ПРОМЕНА НА УСЛОВИТЕ ЗА ОТПЛАТА

Која е понудата?

Комплетната понуда е достапна на https://iutecredit.mk/ponuda-za-odlozuvanje-otplata-na-kredit/

Накратко, со понудата нудиме продолжување на договорот на 3 месеци за сите постоечки клиенти со договор/и за кредит кои се во важност и склучен/и заклучно со 31.03.2020, односно до 31.03.2020 договорите за кредит не се раскинати или истечени.

Клиентот плаќа само 30% од ратата во април, мај и јуни, остатокот, односно 70% од овие рати се додава на идните рати, со што идните рати може ќе бидат повисоки од сегашните и договорот се продолжува за дополнителни 3 месеци.

Клиентите кои ќе ја прифатат понудата НЕМА да бидат во можност да земат нови кеш или дилерски кредити, и да рефинансираат кредити со повисоки суми се до целосна исплата на кредитот кој е продолжен за 3 дополнителни месеци.

Договорите кои се склучени по 31.03.2020 немаат право на оваа понуда – сите рати редовно се плаќаат.

Што значи прифаќање на понудата?

Клиент ја прифатил понудата ако НЕ прати емаил до 19.04.2020 дека ја откажува понудата. Со тоа клиентот плаќа само 30% од ратата во април, мај и јуни, остатокот од овие рати се додава на идните рати, со што идните рати може ќе бидат повисоки од сегашните и договорот се продолжува за дополнителни 3 месеци. Клиентите кои ќе ја прифатат понудата нема да бидат во можност да земат нови кеш или дилерски кредити, и да рефинансираат кредити со повисоки суми се до целосна исплата на кредитот кој е продолжен за 3 дополнителни месеци.

Договорот за кредит продолжува да важи независно од понудата. Со тоа и можноста да го раскинеме договорот доколку не се платат најмалку 30% за април, мај и јуни. Доколку се раскине договорот, доспева веднаш целиот износ независно од понудата.

Што значи одбивање на понудата?

Клиент ја одбил понудата ако ни прати емаил до 19.04.2020 дека ја откажува понудата, во кој ќе ги внесе следните податоци: Име и презиме, Датум на раѓање, Број на лична карта и Број на кредитот на кој се однесува одбивањето на понудата.

Клиентот продолжува да плаќа рати како и до сега без промени, што е одлична одлука, бидејќи наскоро ќе може да земе нов(и) кредит(и) со повисок(и) износ(и), или да го рефинансира постоечкиот кредит со повисок износ.

Како може да се одбие понудата?

Клиентот мора писмено да ја одбие понудата. Ако клиенот нема е-маил може да се јави на телефонскиот број 13 333 за повеќе информации или да ја пополни формата за откажување од понудата на следниот ЛИНК.

Дали на е-маил или по порака за овие три месеци се испраќа пресметка со 70% намалена рата?

Клиентите не добиваат нов амортизациски план и пресметка и не добиваат нов договор со нови услови. До крај на јуни секако постои обврска за плаќање минимум 30% од ратата, во мај или јуни може да не контактираат за сумата на ратите на кредитот по 30 јуни.

Дали остатокот од 70% се внесува во сите преостанати рати рамномерно после јуни?

Да рамномерно, со тоа што ратите се секогаш многу повисоки од постоечките. Затоа препорачуваме дека е поисплатливо да се продолжи со сегашниот тек на редовна отплата со што и можноста за друг кредит и можеби и повисок износ е во многу пократок период.

Дали ратите на Комфорт кредитот може да се одложат?

Да и Комфорт кој е на еден или два месеци може да се продолжи договорот и да се плаќаат рати по 30% од износот во април, мај и јуни, бидејќи се продолжува договорот уште 3 месеци и остатокот од 70% од ратите се плаќа по јуни. Наша препорака е дека ова не е исплатливо, заради продолжувањето на договорот, со што подолг период нема да има можност за кредит, а износот на Комфорт е најнизок.

Доколку имам уште 1, 2 или 3 рати до исплата на кредитот може ли да се одложи плаќање?

Да може да се одложи, и да се плаќаат рати по 30% од износот во април, мај и јуни, се продолжува договорот уште 3 месеци и остатокот од овие рати се плаќа по јуни. Наша препорака е дека ова не е исплатливо, заради продолжувањето на договорот, со што подолг период нема да има можност за нов кредит или рефинансирање со поголема сума, а отплатата на овој кредит е пред самиот крај.

Дали може да се направи пресметка за кредитот како би се отплаќал?

Детални пресметки за износи неможеме да ви дадеме. Сега можете да ја видите понудата и да одлучите до 19.04.2020 дали ја прифаќате понудата или не ја прифаќате што значи останувате да ги отплаќате ратите како до сега. Наш совет ви е да си продолжите со редовна исплата и после некој месец (за летниот период) да земете и поголема сума ако имате потреба, што во случај на продолжување на договорот нема да ви биде достапно.